top of page

Příjmáte nové pacienty?

Ano, aktuálně nové pacienty ještě příjmáme.

 

Jak se mohu registrovat?

Registrovat se můžete na: 

https://www.asclepius.cz/registrace 

Budete přesměrováni na náš rezervační systém, kde si sami vyberete vhodný termín registrační prohlídky.

Registrovat se můžete rovněž osobně, kdy si při návštěvě ordinace domluvíte vhodný termín, nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 608 797 919.

 

Musím o registraci v ordinaci Asclepius informovat svého současného lékaře? Musím si přinést svou zdravotní dokumentaci?

Svého současného praktického lékaře kontaktovat a informovat o přeregistraci nemusíte. Vše zařídíme za Vás.

 

Jak často mohu měnit praktického lékaře.

Praktického lékaře můžete měnit 1x za 3 měsíce.

Je registrace v ordinaci Asclepius zpoplatněna? 

Registrace v ordinaci Asclepius  je bez poplatků, žádné jednorázové ani roční paušální platby za standardní léčebnou a preventivní péči nejsou pacientům účtovány.

 

Budu za vyšetření a léčbu v ordinaci Asclepius něco platit?

Máme smlouvy se všemi zdravotními pojišťovnami. Léčebná a preventivní péče v rámci úhrad zdravotního pojištění probíhá u pojištěnců těchto pojišťoven bez dodatečných poplatků.

Zpoplatněny jsou některé administrativní úkony, některá očkování a případně některá vyšetření “na přání pacienta”, bez zdravotního důvodu.

 

Co zahrnuje registrační prohlídka? 

Absolvujete komplexní vyšetření včetně laboratoří, kardiovaskulární prevence, EKG srdce i onkologické prevence určené pro Váš věk (test na rakovinu tlustého střeva, mamografii atd). Vyšetření hradí zdravotní pojišťovna.

Je potřeba se na vyšetření k Vám objednávat?

Ano. Máme zavedený objednávací systém, který minimalizuje Vaše časové ztráty.

 

Jak se mám objednávat?

Objednávat se je možné následovně:

1. on-line na asclepius.reservio.com

˚ určeno pouze pro služby, které jsou zde v nabídce (registrace, preventivní prohlídky, pracovnělékařské prohlídky, očkování)

2. mailem - info@asclepius.cz - pokud uvedete v mailu důvod Vaší návštěvy či okruh potíží,  můžeme lépe odhadnout potřebný čas na vyšetření. S nabídkou termínu Vás budeme kontaktovat.

3. telefonicky -608797919 - volejte v ordinačních hodinách. Pokud se nedovoláte, nevolejte opakovaně. Váš hovor evidujeme. Na zmeškaný hovor v ordinačních hodinách Vám zavoláme zpět.

 

Jsem nemocný nebo potřebuji konzultaci, mohu do ordinace přijít i bez objednání?

Ano, pokud máte akutní potíže, pak je to možné, ale vzhledem k zavedenému objednacímu systému se může stát, že na vyšetření budete různě dlouhou dobu čekat. Ve vlastním zájmu, i s respektem k ostatním pacientům, se snažte si termín s ordinací vždy předem domluvit. 

Z epidemiologických důvodů se snažíme dbát na to, aby se nám v čekárně nepotkávali zdraví pacienti s pacienty s infekčním onemocněním. Určíme Vám čas, kdy toto nehrozí. 

Pokud máte příznaky onemocnění dýchacích cest, vždy mějte prosím při vstupu do čekárny a ordinace respirátor.  

Při vážném ohrožení zdraví, na vyšetření nečekejte, volejte rychlou lékařskou pomoc na čísle 155.


Nemohu se k Vám dovolat, co mám dělat?

Zkontrolujte, že voláte v ordinační době. Telefony obsluhujeme pouze v ordinačních hodinách. Je také možné, že se věnujeme pacientům v ordinaci.  Zmeškané hovory v ordinačních hodinách evidujeme a voláme zpět. Proto prosím nevolejte opakovaně, ruší to naši práci. 

Svůj požadavek můžete rovněž poslat mailem nebo některé žádosti si můžete vyřídit samostatně na našem webu https://www.asclepius.cz/zadosti (eRecept, ukončení neschopenky, výpis z dokumentace) 

 

Mohu Vám poslat sms zprávu?

Omlouváme se, ale na sms zprávy nereagujeme.

 

Potřebuji vystavit pracovní neschopnost, jak postupovat?

O potřebě vystavení dočasné pracovní neschopnosti rozhoduje lékař. Může tak učinit na základě vyšetření v ordinaci nebo i na základě telefonické konzultace potíží. 

“Neschopenka “ se odesílá elektronicky, žádný papír nepotřebujete. 

 

Potřebuji ukončit pracovní neschopnost, jak postupovat?

Stačí vyplnit formulář na našem webu, kde napíšete den, ke kterému chcete neschopenky ukončit

https://www.asclepius.cz/zadosti

Pracovní neschopnost nelze ukončit “dopředu”, tzn. datum ukončení musí být aktuální datum.

Pracovní neschopnost ukončíme rovněž při Vaši osobní návštěvě ordinace či po telefonické konzultaci.

 

Potřebuji vystavit eRecept, je to možné bez návštěvy ordinace? Jak postupovat?

1. Využijte formulář žádosti o eRecept na našem webu:

https://www.asclepius.cz/zadosti

2. Napište e-mail. Do předmětu uveďte žádost o vystavení eReceptu.  Napište název léku a sílu.  U léků na krevní tlak nám pošlete i hodnotu naposledy naměřeného krevního tlaku.

Žádosti o léky vyřizujeme do dvou pracovních dnů. 

Bez konzultace předepisujeme pouze léky, které máme u Vás v dokumentaci  uvedeny. Budou-li nejasnosti ohledně Vašeho požadavku, recept nevystavíme, přípqdně Vás budeme Vás kontaktovat.

3. Elektronický recept vystavíme rovněž při Vaši osobní návštěvě ordinace či po telefonické konzultaci.


Potřebuji výpis z dokumentace pro zaměstnavatele, jak o něj požádat, kdy jej dostanu?

Žádost o výpis z dokumentace pro zaměstnavatele podejte nejlépe prostřednictvím formuláře na našem webu:

https://www.asclepius.cz/zadosti

Lhůta k pořízení výpisu činí 10 dní ode dne podání žádosti. Jakmile bude výpis připraven, budeme Vás kontaktovat. 

 

Jdu na pracovní prohlídku, co mám mít s sebou?

Přineste vyplněnou žádost od Vašeho zaměstnavatele. Pokud nejste u nás registrován jako pacient, budete potřebovat i výpis z dokumentace od vašeho registrujícího praktického lékaře. Pokud jste cizinec a není možné výpis z dokumentace obstarat, vyplníte v ordinaci prohlášení a dotazník o svém zdravotním stavu.


Mohu u Vás platit kartou?

V současné době přijímáme pouze hotovost. 

Informujte se tedy o výši platby a peníze si předem připravte. Bude Vám vystavena účtenka.

Jak často mám nárok na celkové preventivní vyšetření a co taková prohlídka zahrnuje? Je nutné chodit na preventivní prohlídky?

Preventivní prohlídky hradí zdravotní pojišťovny. Obecně je to 1x za 2 roky (některé pojišťovny dříve). Obsah prohlídky se liší podle věku. Je to komplexní vyšetření s aktualizací vaší anamnézy, celkovým vyšetřením, které zahrnuje kardiovaskulární prevenci včetně EKG srdce a onkologickou prevenci podle věku. Proběhne kontrola a doplnění očkování. 

bottom of page